✅ Į paslaugą įeina:
- Gydytojo konsultacija: Konsultacija vyksta vaizdo skambučiu arba žinutėmis per uhealth programėlę. Po jos gydytojas parengia individualų gydymo planą. 
 
- E. receptai: Konsultacijos metu gydytojas gali paskirti reikiamus vaistus ir išrašyti e. receptus. 
 
- Siuntimai pas specialistus: Jei prireikia papildomo specialisto įvertinimo, gydytojas gali išrašyti siuntimą pas gydytojus-specialistus. 
 
- Laboratoriniai tyrimai: Atsižvelgę į jūsų sveikatos būklę, gydytojai gali rekomenduoti arba paskirti reikalingus tyrimus. 
❗Svarbu: Įvertinę jūsų būklę, gydytojai gali nuspręsti, kad tam tikros paslaugos nėra būtinos, todėl jos gali būti nesuteiktos. Nesuteikus paslaugos, taikome 100% pinigų grąžinimo politiką.
❌ Į paslaugą neįtraukta:
- Nedarbingumo pažyma (Išimtys taikomos tik pasirinkus konsultaciją vaizdo skambučiu – jei įtariama ūmi infekcinė liga (pvz., gripas, peršalimas, COVID-19) ir tenkinamos papildomos sąlygos. Pasirinkus konsultaciją žinutėmis, nedarbingumo pažyma neišduodama. Daugiau apie nedarbingumo pažymas); 
 
- Antibiotikai, kai jų nereikia: Jei gydytojas įvertina, kad antibiotikai jums nėra būtini, jie nebus skiriami. 
 
- Fizinė apžiūra: uhealth gydytojai dirba tik nuotoliniu būdu. Jei reikalinga fizinė apžiūra, rekomenduojame kreiptis į artimiausią Hila ar jūsų pasirinktą kliniką. 
 
- Konsultacijos dėl kitų asmenų: Konsultacijos metu sprendžiami tik to paciento, kuris pateikė užsakymą, sveikatos klausimai. 
 
- Skubi pagalba: Esant gyvybei pavojingai ar labai sunkiai būklei, nedelsdami kreipkitės į artimiausią skubios pagalbos skyrių. 
 
- Skirtingi, tarpusavyje nesusiję sveikatos nusiskundimai (konsultacija žinutėmis): Gydytojai susirašinėjimo metu gali konsultuoti tik dėl nusiskundimų, dėl kurių kreipiatės. 
