✅ Į paslaugą įeina:
Gydytojo konsultacija: Konsultacija vyksta vaizdo skambučiu arba žinutėmis per uhealth programėlę. Po jos gydytojas parengia individualų gydymo planą.
E. receptai: Konsultacijos metu gydytojas gali paskirti reikiamus vaistus ir išrašyti e. receptus.
Siuntimai pas specialistus: Jei prireikia papildomo specialisto įvertinimo, gydytojas gali išrašyti siuntimą pas gydytojus-specialistus.
Laboratoriniai tyrimai: Atsižvelgę į jūsų sveikatos būklę, gydytojai gali rekomenduoti arba paskirti reikalingus tyrimus.
❗Svarbu: Įvertinę jūsų būklę, gydytojai gali nuspręsti, kad tam tikros paslaugos nėra būtinos, todėl jos gali būti nesuteiktos. Nesuteikus paslaugos, taikome 100% pinigų grąžinimo politiką.
❌ Į paslaugą neįtraukta:
Nedarbingumo pažyma (Išimtys taikomos tik pasirinkus konsultaciją vaizdo skambučiu – jei įtariama ūmi infekcinė liga (pvz., gripas, peršalimas, COVID-19) ir tenkinamos papildomos sąlygos. Pasirinkus konsultaciją žinutėmis, nedarbingumo pažyma neišduodama. Daugiau apie nedarbingumo pažymas);
Antibiotikai, kai jų nereikia: Jei gydytojas įvertina, kad antibiotikai jums nėra būtini, jie nebus skiriami.
Fizinė apžiūra: uhealth gydytojai dirba tik nuotoliniu būdu. Jei reikalinga fizinė apžiūra, rekomenduojame kreiptis į artimiausią Hila ar jūsų pasirinktą kliniką.
Konsultacijos dėl kitų asmenų: Konsultacijos metu sprendžiami tik to paciento, kuris pateikė užsakymą, sveikatos klausimai.
Skubi pagalba: Esant gyvybei pavojingai ar labai sunkiai būklei, nedelsdami kreipkitės į artimiausią skubios pagalbos skyrių.
Skirtingi, tarpusavyje nesusiję sveikatos nusiskundimai (konsultacija žinutėmis): Gydytojai susirašinėjimo metu gali konsultuoti tik dėl nusiskundimų, dėl kurių kreipiatės.